Proces realizace
- Informativní schůzka, kde prodiskutujeme Vaše záměry, požadavky a představy o možném financování bydlení. Platí v případě již vybrané nemovitosti nebo i v případě, že chcete nejprve zjistit své možnosti a pak teprve hledat odpovídající nemovitost
- Společně vybereme efektivní způsob financování, který nastavíme dle Vašich finančních možností a s ohledem na celkové náklady a Vaše představy. Nejnižší sazba není vždy tím nejvhodnějším řešením, důležitá je i volba správného typu úvěru. Mnohdy je nutné kombinovat financování bydlení s jiným úvěrem, například stavebním spořením
- Na základě Vašich možností a preferencí vybereme nejvhodnější řešení a bankovní domy, které oslovíme a zajistíme nejvýhodnější podmínky
- U vybraného bankovního domu započneme administrativní proces, který obsahuje:
o nutnou administrativu,
o zajištění odhadu nemovitosti,
o zajištění výpisu z katastru nemovitostí a nabývacího titulu
o komunikaci s realitním makléřem,
o kontrolu správnosti smluvní dokumentace mezi Vámi, bankou a prodávající stranou
o pojištění nemovitosti a vinkulace pojistky na banku
o zajištění případných kroků, pokud na kupované nemovitosti vázne ještě starý hypoteční úvěr
o podpisy smluvní dokumentace
o dohled nad finančními toky
o zajištění podkladů z katastru nemovitostí o provedených krocích
o pomoc při nastavení plateb hypotečního úvěru a pojištění nemovitosti
- Po skončení realizace končí proces a nemovitost je oficiálně Vaše. Další proces započne cca 2 měsíce před koncem fixačního období, které za Vás pohlídáme a provedeme aktualizaci stavu na trhu a případně zajistíme efektivní refinancování Vašeho úvěru k jiné, pro Vás výhodnější, bance.