Proces realizace

 

  •           Informativní schůzka, kde prodiskutujeme Vaše záměry, požadavky a představy o možném financování bydlení. Platí v případě již vybrané nemovitosti nebo i v případě, že chcete nejprve zjistit své možnosti a pak teprve hledat odpovídající nemovitost
  •           Společně vybereme efektivní způsob financování, který nastavíme dle Vašich finančních možností a s ohledem na celkové náklady a Vaše představy. Nejnižší sazba není vždy tím nejvhodnějším řešením, důležitá je i volba správného typu úvěru. Mnohdy je nutné kombinovat financování bydlení s jiným úvěrem, například stavebním spořením
  •           Na základě Vašich možností a preferencí vybereme nejvhodnější řešení a bankovní domy, které oslovíme a zajistíme nejvýhodnější podmínky

 

  •           U vybraného bankovního domu započneme administrativní proces, který obsahuje:

o   nutnou administrativu,

o   zajištění odhadu nemovitosti,

o   zajištění výpisu z katastru nemovitostí a nabývacího titulu

o   komunikaci s realitním makléřem,

o   kontrolu správnosti smluvní dokumentace mezi Vámi, bankou a prodávající stranou

o   pojištění nemovitosti a vinkulace pojistky na banku

o   zajištění případných kroků, pokud na kupované nemovitosti vázne ještě starý hypoteční úvěr

o   podpisy smluvní dokumentace

o   dohled nad finančními toky

o   zajištění podkladů z katastru nemovitostí o provedených krocích

o   pomoc při nastavení plateb hypotečního úvěru a pojištění nemovitosti

 

  •           Po skončení realizace končí proces a nemovitost je oficiálně Vaše. Další proces započne cca 2 měsíce před koncem fixačního období, které za Vás pohlídáme a provedeme aktualizaci stavu na trhu a případně zajistíme efektivní refinancování Vašeho úvěru k jiné, pro Vás výhodnější, bance.